lördag 9 mars 2013

Härmapan - papperskaramell



Papperskarameller
 
Kan fyllas med godsaker...


Eller kanske en liten present?


Använd denna bild för att visa att du också är en Härmapa!

Välkommen till den åttonde Härmapan! Det börjar ju närma sig påsk och då blir jag lite sugen på papperspyssel, förra året gjorde jag en godisgömma som du kan se här! I år har jag blivit inspirerad av och härmapat det här fina karamellerna! Inga mått fanns angivnina så jag provade mig fram, lite klurigt att räkna ut, klipp, skära, vika, limma men rätt nöjd ändå! Men tror nog att jag ska göra nästa variant större i omkrets, kortare och totalt sett lite knubbigare!

Är du också en Härmapa? Välkommen att lämna länk till ditt bidrag med hjälp av länkverktyget nedan!

Finfin lördag,
Sandra


8 kommentarer:

maja...Style & Life by Leia sa...

Å vilka glada:) och fina:)
sådana vill jag också göra såklart:)

Nu blev min första länk här helt fel så jag la till en ny...men kan ju inte få bort den första...gör gärna det om du vill:)

kram kram

Bara Sara sa...

Superfina härmapeprylar!! Härliga färger också - perfekt i påsk! Kram Sara

dammråttor och rabarber sa...

Vilka färger! Gillas skarpt/ kram Lisa

Maria O. sa...

Så fina! Och ja, jag är en härmapa :) Men mitt inlägg kommer senare i kväll, typ efter melodifestivalen när gästerna gått hem :)
Kram Maria

Melinda sa...

Åh, så söta!
Trillade in här av en slump. Vilken härlig blogg!
Jag är också en riktig härmapa. Är jag någonstans tänker jag ofta att det där kan jag också. Ibland kopierar jag rakt av, ibland ändrar jag till mitt osv.
Jag hänger gärna på och visar bidrag i "Härmapa" men hur går det till... när som helst, någon speciell veckodag osv..?
/Melinda

Borgmästaren sa...

Höll på att missa Härmapan, men fick in mitt bidrag sent omsider. Fina karameller!

Annlin:s sa...

Vad fina! Vid första blicken såg det ut som om de var i trä.
Önskar en skön söndag!
Kram
Anneli

Fröken Foto sa...

Hur läckra som helst!!! Vilken härlig färgklick! :)

kram kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...