lördag 23 mars 2013

Härmapan - Guldklimp

Geometriska klimpar

En rejäl guldklimp

Snygg på fingret!
Använd denna bild för att visa att du är en härmapa!



Välkommen till den nionde Härmapan! Det ska bli spännande att se vad för fint och inspirerande ni kommer att bjuda på. Jag är helt inne på geometriska figurer och ha-begäret väcktes när jag såg de här fina ringarna hos Kittenhood. Jag gjorde min ring i papperslera och målade med hobbylack i guldfärg när de torkat! En riktig guldklimp som gör sig bra till det mesta!

Lämna länk till ditt bidrag med hjälp av länkverktyget nedan, Mer om Härmapan kan du läsa här!

Önskar dig en fortsatt fin lördag,
Sandra


8 kommentarer:

Annlin:s sa...

Vad fin den blev! Vilket bra tips ;)
Önskar dig en trevlig lördag!
Kram
Anneli

Malin på pastill.nu sa...

Jättefin ring! Lite lustigt, jag satt igår med samma typ av projekt, fast med paställfärger :-)

Trixiyo sa...

Vilken fin ring :)
Ja är inte hemma i helgen så blir inget Härmapan inlägg för mig denna gång.. Satsar på nästa gång :) kan ist kika in på alla härmapor å samla inspiration.
Sitter å stickar på min genser och försöker hinna klart med den medan man är i Norge :)

MammaElva sa...

Åh, vilken fining!
Ha en superdag! kram elin

Borgmästaren sa...

Blev väldigt effektfullt!

Maria O. sa...

Så fin! Inte dumt alls att kunna fixa guldklimpar på egen hand.
Kram Maria

HönaPöna sa...

snygga... och lite sent slänger jag in mitt bidrag!
Trevlig lördagskväll!

dammråttor och rabarber sa...

Fin ring! Lite bling bling är aldrig fel/kram Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...