lördag 23 februari 2013

Härmapan - minivas

3 små minivaser

kommer bli perfekt till de första tussilagona!

Eller varför inte till blomskott på grodd?

Ballong, glas, sax och 30 sekunder = klart!
 
 
Använd gärna denna bild för att visa att du är en härmapa!
 

Vad kan man göra med en ballong, sax, 30 sekunder och ett glas eller som i mitt fall en ljuslykta? Jo, en liten minivas minsann! Detta har jag härmat härifrån! Har du varit en härmapa på sistone, vill du visa? Lämna en länk till ditt bidrag med hjälp av länkverktyget nedan. Ditt inlägg bör innehålla vad du gjort, vem du härmat, länk till sveaspunkt.blogspot.com och använd gärna härmapan bilden här ovan!

Trevlig lördag på dig och jag ser fram emot många fina inspirerande bidrag!
// Sandra

Ps vill du läsa mer om Härmapan gör du det här!

7 kommentarer:

Maria O. sa...

Vilka fiffiga små vaser! Jag kunde absolut inte gissa att de är gjorda av ballonger :)
Ha en fin lördag!
Kram Maria

Anonym sa...

Fina vaser som visas upp genom härliga bilder! Trevlig lördag!

mest virkat sa...

Först ett stort tack för det underbara halsbandet. Och vaserna tänker jag härma helt klart. Kommer med en härmapa senare idag. Ps jag inbjöd dig på ett spel på wf för ett tag sedan, martamaesa heter jag där.... :-)

Annlin:s sa...

Vilken smart grej!
Kram
Anneli

Borgmästaren sa...

Vilka effektfulla vaser! Måste absolut provas.

Bara Sara sa...

Fiffigt!! Måste testa...

Hannis sa...

Coolt!
Dom blev perfekta som minivaser!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...