lördag 12 januari 2013

Härmapan 2013

Finaste lilla Liten i sin stjärnmössa

som förstärkts med refelexgarn

För att synas ordentligt i mörkret!

Välkommen till 2013 års första Härmapan! Mitt första bidrag för iår är en mössa som ni har sett tidigare. En virkad blå mössa med en stjärna på som vår lilla buse bär i ur och skur. Det som är nytt med den är att jag inspirerad av Marta  med bloggen Mest Virkat skaffat mig reflexgarn och förstärkt stjärnan med upp och ner stygn så nu kommer han att lysa som en stjärna när vi går hem från dagis i mörkret! ;) Jag köpte mitt reflexgarn på den lokala garnaffären för hutlösa 95:- för 25 meter!! Men å andra sidan gick det bara åt en meter till denna mössa, tror jag ska sy några stygn på min egen mössa också!


Använd gärna denna bild för att visa att du är en härmapa!

Vill du dela med dig av någonting som du har blivit inspirerad av och apat efter så är du välkommen att lämna din länkt med hjälp av länkverktyget nedan. Tanken med Härmapan är att inspirera andra med inspiration som fåtts från annan part och som här lyfts fram... Krångligt? Läs mer om Härmapan här !

Önskar dig en fin fortsättning på helgen!
//Sandra

8 kommentarer:

Karin sa...

God morgon (funkar det när klockan är 11.00?)! Mössan blev jättesnygg med reflexgarnet, och smart idé med det garnet. Ha en bra lördag Karin

Fröken Foto sa...

Så läckert! och så fiffigt med reflexgarn :)

kram kram och ha en fin lördag

Edith och Jag sa...

Gillar verkligen stjärnmössan och det där med reflexgarn var ju smart! Har en Härmapa på gång som kommer senare idag:)
Ha en fin lördag!
Kram Maria

Annlin:s sa...

Vilken fin mössa och smart med reflexgarn. Jag förstår att det är favorit mössan!
Trevlig lördag!
Kram
Anneli

maria syr och så vidare sa...

Jättefin mössa och otroligt smart med reflexgarn, jag visste inte ens att det fanns! Kram!

Anonym sa...

Hej! Fixar inte länkningen i dag heller. Undra vad som blir tokigt? Lämnar min länk här :)

http://dreamsofm.wordpress.com/2013/01/12/harmapa-3/

Snygg mössa och smart med reflex.

mest virkat sa...

Jättefin!!! Nu blev jag sugen på det igen :-D

Bara Sara sa...

Va smart med reflexgarn!! Mössan är superfin!! Kram Sara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...