lördag 1 juni 2013

Härmapan - mobilhållare

Mobilhållare...

...piffad med washitejp


kan göras hur personlig som helst!

 
Använd denna bild för att visa att du är en härmapa!

Hej och välkommen till Härmapan! Jag skrev tidigare i veckan att jag höll på med en virkad härmapa, det gjorde jag men räckte inte hela vägen fram så istället får det bli denna lite knasiga, fiffiga men lite roliga återvinnande härmapa. En mobilhållare av ett gammalt fodral till ett kassettband, och så lite washitejp! Idén hittade jag på marustore, mannens mobil fick vara modell och jag försöker övertyga honom om att det här är precis vad han behöver... ;)

Välkommen att lämna länk till ditt bidrag med hjälp av länkverktyget nedan. Vill du läsa mer om Härmapan kan du göra det under fliken med samma namn ovan! Härma, länka, dela och glöm inte att visa att du är en härmapa med hjälp av härmapebilden!

Trevlig helg!
//Sandra


5 kommentarer:

HönaPöna sa...

haha... snygg, en så behöver han absolut!

CreandoPhoto sa...

Lysande! Och det blir inte mycket mer retro än så. Äntligen något att göra av alla gamla blandband som inte går att slänga :)

Maria O. sa...

Så många användningsområden det finns för washitejp! Hur fin telefonhållare som helst :)
Kram Maria

dammråttor och rabarber sa...

Smart mobilställ!

Annika Berg sa...

Å jag måste genast härmapa mig tror jag :) Frågan är bara var de gamla kassettbanden är nerpackade...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...