onsdag 6 mars 2013

Onsdag visst är det det som är lill-lördag!?

Mina senaste Craftgawker gillningar!

På Instagram finns mycket virkat! Sök på #crochet

 
Använd denna bild för att visa att du är en Härmapa!


Onsdagar brukar ju kallas för lill-lördag, så då tänkte jag att det var ett ypperligt tillfälle att bjuda på lite inspiration och påminna om att på lördag är det dags för en ny omgång av Härmapan! Häng med du också, har du kanske apat efter ett recept en fototeknik en pysselbeskrivning... Vill du läsa mer om Härmapan kan du göra det här! Vill du kika på tidigare Härmapor så kan du göra det här!

Kortfattat så går det ut på att du skriver ett inlägg på din blogg om något som du har härmat, i ditt inlägg finns bild på vad du gjort och du berättar vem eller vad du har inspirerats av (gärna med länk), använd Härmapans bild i inlägget eller på din blogg och länka till sveaspunkt.blogspot.com. På lördag lämnar du en länk till ditt bidrag i mitt härmapaninlägg!

 Fin onsdag på dig!
//Sandra
 

3 kommentarer:

Annlin:s sa...

Jag önskar dig detsamma ;)
Kram
Anneli

MammaElva sa...

Yes - nu ska jag komma ihåg att vara med! Är ju superkul!

Ha en grymt dag! kram elin

Maria O. sa...

Jag har en Härmapa på gång, det vill säga jag har material hemma till en Härmapa. Jag bara hoppas att tiden ska räcka till också :)
Kram Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...