fredag 25 januari 2013

Fredagsfin

Pärlor!

Redan fredag! För en vecka sedan struttade jag omkring och inspirerades till bristningsgränsen på Formex! På mig hade jag mitt egenhändigt ihopknåpade pärlhalsband av träpärlor (ca 12 mm) på en svart snodd, som pricken över i har en knallröd lackad pärla också fått plats. Så enkelt men jag gillar det skarpt, så skarpt att jag minsann tror att det blir lite fredagspiff idag också!

Hur gör du, piff eller inte?

//Sandra

Pssst! Imorgon är det dags för Härmapan igen, vill du vara med? Här kan du läsa lite mer...

1 kommentar:

Maria O. sa...

Läckert med lackpärlan! Lite piff blev det idag. En ring och ett halsband som inte används så ofta fick piffa upp fredagen.
Gör ett försök att hinna med härmapan i morgon men kan inte lova ...
Kram Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...