lördag 19 januari 2013

Formex ur min synvinkel

Detalj från en kudde

Härliga färger!


Fräscht ska det vara!

Spännande fotoramar!

Gott och färgglatt från Åre Chokladfabrik

Jag knäppte över 200 bilder igår när vi var på inspirationsresa till Formex mässan! Har ägnat dagen åt att studera min fotokonst och kunnat gallra bort en hel del... Tyvärr kan jag också konstatera att några av godbitarna inte ens fastnade på bild :( Men inspirerande var det och det var med sprängfullt huvud som jag lämnade huvudstaden igår kväll för att efter midnatt kunna krypa ner i egen säng och snusa lite på sovande söner!

Mönsterlek med trianglar, romber och diamantformer syntes på textilier, boxar, brickor, ljusstakar... Husformer som hyllor, lådor, dekoration... Fotografiskatryck på textilier, plancher, förpackningar, brickor... Döskallar som dekoration såg jag på flera ställen och även som dekoration till cykelns ventil! Cyklar i bambu, cyklar dekorerade med blommor, tygremsor... är några av mina reflektioner!

//Sandra

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...