torsdag 15 november 2012

Torsdagstema - Textilier

Svart och vitt men lite naturmaterial smyger sig på

Björkved sprakar härligt i öppna spisen

Svart, vitt, läder och björk


Torsdagstemat hos fabriken den här veckan är Textilier - kuddar och mattor. Hos oss är det svart och vitt med inslag av björk, läder och fårskinn. En bas som vi trivs bra med året om men visst kan det hända att det smyger in en färggladare kudde eller pläd, lite en- och granris och kanske till och med en tomte när det närmar sig december.
 
Hur gör du, byter du textilier efter säsong?
 
Önskar dig en fin dag, Sandra

5 kommentarer:

Johanna R sa...

Va roligt med bältet runt björken :)

Vi byter kuddar efter säsong. Iaf julen som vi byter till reDan i november.
Nu när vi har hus blir det kanske också att byta sommar o vinter kuddar. Gardiner byts i varje fall

MammaElva sa...

Nä, jag byter inte efter säsong.. snarare efter humör och känsla.
Just nu är det mycket svart och vitt och det kommer nog få stanna ett tag, passar ju till det mesta :)

Ha en fin dag! kram Elin

Johanna / Fru form o fix sa...

Fina bilder och snyggt med skärpet! Nej, vi byter inte efter säsong.

Petra / Popetotrora sa...

Fina bilder! Och jag kan bara ställa mig till skaran av kommentatorer och säga: snyggt med skärpet. :)

Malin på pastill.nu sa...

Grymt snyggt med skärpet! Och finfina textiler har ni också. Gillar!

Jag satte på en virkad blomma på iphone-fodralet jag vann hos dig i somras. Tyckte den passade så fint där, hoppas det är ok! Fodralet är grymt fint, använder det jämt :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...