söndag 25 november 2012

Söndagsbilden

En lärkkvist fick följa med hem

Agerar tillfälligt som smyckeshängare!

Igår på en skogspromenad med familjen så tog jag med denna lärkkvist hem. Hittade den på marken liksom några andra grenar som jag har planer för. Planer som jag hoppas ska skrida till verket idag. Till dess så agerar lärkkvisten smyckeshängare till mitt senaste ihopknåpade hänge. Jag har använt mig av min Ephiphany Crafts studio shape tool, epoxybubblor och metallhänge som kan köpas här. Bilden är en baksidebild från några vykort som jag köpt här.

Kolla in fler söndagsbilder på fabriken!

Hur ser din söndag ut?
//Sandra

4 kommentarer:

Annlin:s sa...

Vad fint!
Önskar dig en skön söndag!
Kram
Annlin:s

Borgmästaren sa...

Det är något visst med dessa kala kvistar i november..

Träning Inredning Inspiration sa...

fin bild
Kvistar är verkligen fina hemma såhär års!

Livet är Underbart sa...

Ska ut och införskaffa lite kvistar :) Ha en bra start på nya veckan! Kram Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...