fredag 16 november 2012

P som i Pusselkakor

Presentförpackade

Pussla ihop med pusselform

Choklad och vaniljkakor i pusselform

P som i Pusslande med Pusselkakor! Härom dagen bakade jag mördegskakor till Stors kommande kalas, den fina pusselformen som jag använde är köpt på citygross för några kronor, men visst blev de häftiga!? Jag delade degen och blandade kakao i hälften och den andra fick lite smak av vanilj. Till kalaset var de tänkta men innan jag fotade dem så kunde jag inte låta bli att piffa lite med band och etikett och vips så känns det som att det kunde vara en fin liten gå bort present.

Kolla in Bara Saras bloggutmaning, som utmanar att alfabetsblogga på ny bokstav varje dag under november, för att komma vidare till fler bidrag!

// Sandra


4 kommentarer:

Anonym sa...

Men såå mysiga :)
/Kram

Edith och Jag sa...

Jättefina! En sådan form får jag nog hålla utkik efter.
Kram Maria

Fröken Foto sa...

Nä men du, så roligt!!! Dom gillar jag... hade säkert gillat att äta dem också *hihi*

kram kram Malin

Queen of Kammebornia sa...

Så himla fina tycker jag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...