onsdag 14 november 2012

N som i Nypon

Nypon i solljus en kall november dag!

Små dagis killar har feber och rossliga rör. Igår fick mannen börja VABandet medan jag tog över efter halva dagen. Med pojkar i vagn tog jag en promenad i solen, det var kallt men vackert och nyponen lyste vackert röda  på vissnande buskar! N som i Nypon blir mitt bokstavsbidrag idag. Kolla in Bara Saras bloggutmaning, som utmanar att alfabetsblogga på ny bokstav varje dag under november, för att komma vidare till fler bidrag!

Idag är det jag som börjar med VAB för att sedan bli avlöst omkring lunch och ikväll väntar en välbehövlig klippning. Vad ska du göra idag?

//Sandra

6 kommentarer:

Melody and M.E sa...

Vilken fin bild, ser ut som nyponet glöder!
Grått och regnväder vid Sydkusten. Tvätt och syprojekt på programmet!
Krya på er hälsningar till kidsen!
Melody med matte

Fröken Foto sa...

Vilket fiint N... men fy då... blir det nypon te till dem då ?*hihi* Så bra att ni kan dela på dagarna ;)

kram kram Malin

Fröken Foto sa...

oj ... glömde svara på frågan ;)

Nu skall jag fortsätta mysa med mitt ... ja kolla in bloggen får du se!

Sen skall jag damsuga...för när damråtterna börjar bli i kattens storlek (...eller ja, nästan) är det verkligen dags *haha*

kram kram Malin

Annlin:s sa...

Vilken fin bild!
Kram
Annlin:s

Maria O. sa...

Här har dagen varit fylld av jobb men nu är det kvällsmys som gäller.
Krya på pojkarna!
Kram Maria

Bara Sara sa...

Ja, det blidde VAB här hemma med idag - lite oplanerat men de är ju ofta det, VAB-dagarna! Kram Sara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...