lördag 10 november 2012

J som i JUL

J som i Jul

J som i Julklapps etiketter

Julen närmar sig och Jag är väl förberedd i år, Julklappsetiketter inhandlades redan tidigt i september då det kom en söt liten kille och sålde till förmån för wwf. Dyra var de, och pyssla egna är ju något jag brukar göra, men visst är de superfina, två storlekar och med fint snöre att knyta runt.
J som i JUL och J som i JULKLAPPSETIKETTER får bli mitt bidrag till Bara Saras bloggutmaning,som utmanar att alfabetsblogga på ny bokstav varje dag under november, klicka dig in till henne för att komma vidare till fler bidrag!

//Sandra

2 kommentarer:

Karin sa...

Hejsan! Jättefina etiketter först trodde jag du hade broderat på dom :) Karin

Maria O. sa...

Skönt att vara ute i god tid! Jag har beställt julkort idag så nu har förberedelserna börjat här också.
Hoppas att du har en fin helg!
Kram Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...