söndag 11 november 2012

Fotoutmaning vänner emellan - på två hjul

Två snabba hjul om maken bestämmer

Dagens tema är det svåraste hittills tycker jag. Mamma med ambitioner och Edith & Jag med Fotoutmaning vänner emellan har den här veckan hittat på temat "på två hjul". Och jag gick faktiskt bet... Det är inte jag utan maken som tagit fotot, igår när han var ute en sväng. "MTB poesi på frusna fina stigar och grusvägar" som han själv uttryckte det... på två hjul säger jag!

Klicka dig in till Edith & Jag för att få se fler fina bidrag på temat!

Önskar dig en finfin söndag, Sandra

9 kommentarer:

Edith och Jag sa...

Vilken fin bild han tagit! Perfekt till temat:)
Kram Maria

Edith och Jag sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Edith och Jag sa...

Jippi! Länkverktyget fungerar.
Ha en fin dag!
Kram

Villa Ryttarängen sa...

Stämningsfullt. Kraaam Pia

Mamma med ambitioner sa...

Bilden är fin. det är väl kanon att kunna leja ut fotouppdrag.....
Ha en fin söndag!
Kram Kristina

Åse sa...

Vackert och stämningsfullt !

Anna sa...

Ja visst var det lurigt den här gången? Anade mig få se en o annan cykel! =) Fin bild! kram

Emma sa...

Härlig bild och poetisk tolkning!
kram på dig!

Fröken Foto sa...

Vilken härlig bild!

... nu måste jag skriva på nästa inlägg ;)

kram kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...