tisdag 9 oktober 2012

Syföreningsmöte - grytlappar uppåt väggarna

Blandad skara grytlappar
 
Som dekoration på väggen

Brunt och vitt

Rund med ros i mitten

Stjärna i pastell

Ännu en ros

Min grytlappevägg i syrummet börjar ta sig! De är alla hittade på loppis och valda utifrån teknik mer än färg. Jag har köpt de som jag tycker är lite ful-snygga sådär, de som är lite speciella, inga vanliga praktiska, här är det de extravaganta som får synas! Som inspiration, dekoration får det här bli mitt bidrag till dagens syföreningsmöte som Maja och Husmorsskolan håller i, kika in där för att klicka dig vidare till fler medlemmar!

// Sandra

10 kommentarer:

MammaElva sa...

Oh, du börjar få dig en ordentlig samling ser jag!

Ha en fin dag!

Annika Berg sa...

Men så fina de är! Vilken bra idé med en grytlappevägg.
Jag har tänkt leta efter grytlappar på loppis och virka ihop dem till en filt och nu blev jag ännu mer sugen på det :)

myrica sa...

Vilka fina pannlappar du gjort.

Annika GW sa...

Kul ide! Det kommer att bli ett riktigt konstverk tillslut! / Annika

Stina sa...

Har sett bilder på en sån vägg tidigare och det är verkligen så snyggt! Har tänkt samla på mej till en vägg själv, jag har bara inte fått tummen ur än :-)

Det är jättefina grytlappar du har hittat!

Edith och Jag sa...

Vilken fin samling du har nu:)
Kram Maria

Cathrine ab imo pectore sa...

Men vilken underbart vacker vägg! Så rolig idé!

Och fint skrivet på sista måndagsutmaningen! Älska är fantastiskt!:-)
Ha en fortsatt fin vecka!

CreandoPhoto sa...

Det här tycker jag sååå himla mycket om. Superfint!

Malin på pastill.nu sa...

Det blir verklgien hur fint som helst!!

Anna sa...

Men så smart och fint på samma gång! Kreativit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...