lördag 15 september 2012

Som svampar ur marken

Liten med sin nya svampmössa


Min förhoppning för dagen är att jag ska kunna spendera några timmar i syrummet och sy lite mössor till pojkarna. Har nu faktiskt kommit igenom hela stora högen med tvätt så rummet är användbart igen! Häromdagen när Stor var på dagis och Liten sov så passade jag på, mellan äppelplock, hängning av tvätt och just lite strykning, att provsy en mössa i svampmönstrad trikå. Den blev aningens liten men annars riktigt söt tycker jag. Mössorna kommer att poppa fram som svampar ur marken ;)

Hoppas du får en fin lördag!

Kram Sandra

4 kommentarer:

MammaElva sa...

Gullunge! Vilken fin mössa!

CreandoPhoto sa...

Sötis!
Jag älskar att sy mössor. Med en overlock blir det ju en piece of cake, och så roligt :)

Kramar

Fröken Foto sa...

Så fina mössor! Det finns så mycket fint tyg att välja på nu för tiden ;) Ibland när jag går och köper tyg önskar jag att jag hade en liten att sy till *Ler*

Ha en fin dag.

kram kram Malin

Queen of Kammebornia sa...

Vilka fina grejer du gör!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...