fredag 7 september 2012

Som grädde på moset...

XXXL Rädisa!

Vilken underbar vecka jag har haft! Började redan på söndagen med fotoutmaning som följdes upp av en utmaning om personen framför skärmen, dvs jag, syföreningsmöte på tisdagen, bröllopsdag på onsdagen... Återigen, TACK För alla underbara kommentarer och grattis till mig och maken på bröllopsdagen, det värmer så otroligt!

Men mitt liv har ju inte bara kretsat kring bloggen denna vecka, jag har ju även gjort comeback som föräldrarledig! Grabbarna och jag har haft det tokmysigt med målning på stenar, plankor och pinnar utomhus, många och långa sagoläsningsstunder, ommöblering i deras rum, fotbollsspel, lingon och äppelplock, ätit morötter direkt ur landet, plockat upp rädisa i monstermodell, haft filmkväll, dockskåpslek och pysslat om vår nya familjemedlem "ponny".

Jag har även hunnit med några loppisbesök, virkat, sytt, lunchat ute, shoppingtur, ett långt besök i garnaffären och en lite kortare besök i tygaffären. Helt toppen helt enkelt! och som grädde på moset så är det fredag idag. Fredag = kyrkis med sångstund och varmkorv för mig och grabbarna på dagen och sedan mannens tur att bjuda på fredagsmys :) Kan det bli bättre?

Hur har din vecka varit!?

// Sandra

3 kommentarer:

Malin på pastill.nu sa...

Haha, usch vilken läbbig räddis!

Min vecka har varit ganska bra. Jobbat, haft bra möten och så avslutades den med två dagar vab som inte var riktigt vad jag kände att jag hann med just nu, men ändå mysigt att gosa barn och virka :-)

Emma sa...

Låter som en toppenvecka minsann!
Min har inte heller varit så dum. Har också hakat på diverse utmaningar.
Ha en härlig fredag!
Kram

Anna-Maria sa...

Jag har försökt återuppta träningen, jobbat, fixat lite utomhus här hemma. Och träffat lite kompisar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...