söndag 23 september 2012

Grönt, klart och till en gröning!

Tittut!

Grön elefant

Den gröna virkningen är klar... Det blev en elefant! Denna lilla gröning ska till en annan liten gröning, alldeles färsk liten lillebrorsa som kom på sin storebrorsas födelsedag. Storebrorsans födelsedag skall firas med kalas som vi är bjudna till och såklart måste ju lillebror också firas!

Mönstret till Elefanten hittar du här! Men denna har jag gjort lite kortare i kroppen så den blir lite knubbigare.

Fortsatt fin söndag!
// Sandra

8 kommentarer:

MammaElva sa...

Åh, vilken fining! Och grön, min favoritfärg!!

Edith och Jag sa...

De är så himla söta dina elefanter! Du är verkligen duktig på att virka.
Kram Maria

Queen of Kammebornia sa...

Men åh, vad söt!

Anonym sa...

Underbar elefant! På din blogg hittar man mycket att inspireras av!

Mamma med ambitioner sa...

Vilken underbar elefant. Bullig och vackert grön.
Lillebror blir nog glad, säkert storebror med eftersom han kan ta hand om den ett tag framöver.
Kramis Kristina

Queen of Kammebornia sa...

Dags för måndagsutmaningen :)
http://queenofkammebornia.se/2012/september/jag-vaxte-upp-i-fagelsang-och-vindsus.html

Fiff sa...

Härlig färg! Söt elefant :-)

Anonym sa...

Waooo,såå söt/Snabelpuss från mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...