tisdag 11 september 2012

Fototriss - Mönster

Vackraste syrenhortensian

Vackert perforerat mönster på hushållspappret

Skimrande ränder när tapeten avfotograferades snett


I sista stund tänkte jag kasta mig in i tävlingen som Fototriss anordnar för att ha chansen att vinna presentkort från Photowall! Temat är mönster och jag har fotograferat mönster som jag har stött på i min närmiljö idag. Syrenhortensian i trädgården, hushållspappret och tapeten i vårat matrum!

Kika in till Fototriss för att se fler spännande tävlingsbidrag och håll gärna tummarna för mig!

// Sandra

8 kommentarer:

Sandra Viström sa...

Vacker vit triss.

Malin på pastill.nu sa...

Åh vilken kul tävling! Gillar verkligen toapapper-mönstret. Så snyggt, det har man ju inte direkt tänkt på...

Beppan sa...

Gllar din vita, mönstrade triss!! Syrenhortensian är barasåå vacker. Stilren på ngt sätt.
Och mönstet i hushållspapperet framträder så härlig i din bild!
Så tapeten på tvärsan - snyggt!!

eddy sa...

hej du. kul att du gillar min kofta=) vilken gullig tröja du gjort. superfin!. kramar eddy

Annika GW sa...

Snygga bilder! Fina mönster som du lyckats fånga med kameran. Speciellt hushållspappret! / Annika

Emma sa...

Håller tummarna! Klart du vinner med de där läckra bilderna :)

Bringebruden sa...

Fina vita bilder. Mönster nära men oftast oupptäckta. Kul!

Marie - Justgocreative sa...

snyggt! Är så kul att hitta mönster i det allra vardagligaste! Hushållpapperts mönster har jag nog aldrig tänkt på förut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...