torsdag 16 augusti 2012

I dag...

Surrigt...


... Har jag semester! Katalogen landar idag och jag och mina kollegor kan pusta ut. Jag ska inte tjata sönder det något mer än att jag idag utökar min samling med kataloger från 1970, 1974 till 2013. Jag har semester i dagarna två för maken behövdes på sitt jobb, men missa ett katalogsläpp vill jag inte så busiga pojkar får helt enkelt följa med. Mutad med poliströja och utlovad glass tror jag att det kan gå vägen...

Tips! Du kan ladda ner IKEA katalogen som app, eller klicka här om du vill bläddra i den i digitalt format! Pappersversionen börjar delas ut fr o m 20 augusti!

// Sandra

3 kommentarer:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Jag fick en katalog igår och är så glad! Har inte hunnit tittat närmare i den än, men första anblicken var lovande. Kul med möjligheterna med appen också.

Kram Victoria

hönapöna sa...

hihi... läser dina inlägg om katalogen och kan inte annat än le. Alla har vi någon anknytning till ikea, och visst är det jätteroligt att se gamla bilder, på vad som var inne förr. Det roliga är ju att man gillade det, då.
Kram...

Sityliv sa...

20 augusti alltså, jag som nästan attackerade brevbäraren idag men sen surmulet fick gå in igen utan ikeakatalog. Jag får vänta lite till. Det är okej, jag har tydligen fått dille på att måla om lite här hemma, dörrkarmar och så.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...