måndag 9 juli 2012

Nu börjar den!

En smal Sofia, Berta, Bertil och en bredare Sofia



Häromdagen vet jag inte vad som for i mig, jag hade ju cyklat till jobbet och skulle även cykla hem men ändå fick jag för mig att shoppa var en lämplig aktivitet... Tänkte inte särskilt rationellt när Sofia, Berta och  Bertil bland en del annat fick följa med hem. Jag är glad att det inte kom några skurar utan var soligt och behagligt så jag kunde ta mig hem med allt på cykeln! Med ovanstående grejer ska det pysslas, har några planer men nu börjar ju semestern så jag tror det får vänta en dag eller två...

// Sandra

3 kommentarer:

Edith och Jag sa...

Sofia, Berta och Bertil ... undrar just vad du ska sy för något spännande. Gissar att du har haft en hel massa spännande pyssel för dig när jag har varit iväg. Ska genast titta efter:)
Kram Maria

MammaElva sa...

Spännande, vad kan det bli? Och jag tycker Sofia är så snygg! Ha en fin dag!

CreandoPhoto sa...

Med de tygerna kan det bara bli snyggt:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...