tisdag 31 juli 2012

Ett vackert fat, en virknål och lite barnböcker!

Vacker form och färg

Danskt och det gillar jag!


Det blev en snabbis på Erikshjälpen påväg hem från jobbet idag. Jag var inte ute efter något speciellt mer än att som vanligt drömma om att kunna göra ett riktigt kap! Kap vet jag inte om det blev idag men ett, i mitt tycke, mycket fint keramikfat i brunt som mycket väl kan agera som servering till snacks, godis eller kakor. En virknål, en virkad grytlapp med blomma på och några barnböcker slank också med.

Ha det bäst!

// Sandra

3 kommentarer:

Mamma med ambitioner sa...

Hej!
Kul att du är med i veckans utmaning. Ditt fynd är enligt mig ett KAP. Helt underbart, hade passat så bra i mitt badrum på det gamla bakbordet med ringar i.
Lyllos dig.
Kram Kristina

MammaElva sa...

Nämen vilket fint fat! Jag drog förbi en loppis jag med och fick med miss kassar med saker. Händer inte så ofta!

Edith och Jag sa...

Fina fynd! Tänker ofta att jag också skulle vilja fynda på loppis men jag går sällan på loppis. Har dock gjort ett fynd hemma hos min syster och räddat ett litet renoveringsobjekt som jag ska ta mig an så fort jag hittar rätt tyg.
Kram Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...