tisdag 19 juni 2012

Upptaget men ledigt

Ett första armband av smälta pärlplattepärlor!



Vilka kvällar vi har, det är fortfarande ljust närmare midnatt så det är svårt att komma isäng. Sömnen blir lidande för småtroll vaknar fortfarande tidigt och än är det inte semester för min del. Eller jo, just idag har jag faktiskt semester! Semesterdag med grabbarna för mannen är upptagen med annat, för vår del blir det växtinköp och plantering, stenläggning, lek och bus och kanske hinner mamman med att trä ett armband till eller två..? Mitt första armband av smälta pärlplattepärlor blev kanske inte så färggrant men somrigt då mina tankar far tillbaka till 80-talets snäckskalsarmband i vitt!

Hoppas du får en fantastisk dag, har semestern börjat än?

// Sandra

4 kommentarer:

MammaElva sa...

Jättefint armband! Är så sugen på att testa det själv. Här är vi fortfarande sjuka och det är så trist. Jag har inte riktigt ro i kroppen att vara sjuk och tjejerna ska ju ändå ha mat och bytas så det är säkert därför det drar ut på sig...

Önskar dig en jättefin dag i trädgården! // Elin

Galenskap och lite allvar sa...

Härligt snyggt!! jag har oxå gjort sådana. Men mina vita var det nåt knas med, kolla på min blogg så får du se!

Skönt med semester...

Ha det gott!
Kramelikram Veronica

Malin på pastill.nu sa...

Det blev ju apsnyggt med bara vita pärlor! Ser riktigt lyxigt ut :-)

Borgmästaren sa...

Snyggt! Detta måste testas!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...