söndag 6 maj 2012

Skickar vidare!

En härlig helg!


Liebster Blog award är skapad för att lyfta fram bloggar med färre än 200 följare, reglerna är som följer!

In order to accept the award, the recipient will:
  1. Thank the person who gave you the award.
  2. Link back to that persons blog.
  3. Copy and past the award to your blog
  4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.
  5. Let those blogs know by leaving them a comment!

Tack snälla Elin, vad glad jag blir att du ville ge mig en award, det värmer! Så då var det min tur att skicka awarden vidare. Det finns ju massor med fina bloggar som alla är värda extra uppmärksamhet men dessa tre tittar jag gärna in till nästan dagligen:

* Maria, Edith och jag, är en fantastisk fotograf i mina ögon, men bjuder även på fina pyssel och någon kaka!

* Mia, Kinoko, bjuder på fina sömnads- och pysseltips ofta med återbruk i tankarna, tjusigt så det förslår!

* Kristina, Mamma med ambitioner är en annan blogg som jag också vill uppmärksamma lite extra, tänkvärda texter och fina foton.

// Sandra

2 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Grattis till fin och välförtjänt award!
Kramar Kicki

MammaElva sa...

Den är du värd :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...