torsdag 31 maj 2012

Nu vågar jag avslöja hemlisen...

Imorgon plockas avspärrningsbanden bort

I morgon är det premiär för "kollektion blå" på IKEA, det var det som var hemlisen som jag skrev om i måndags. "Kollektionen innehåller många mönstrade textilier som är vävda i södra indien. Kuddar i sköna former samsas med mattor, överkast gardiner, saronger och en hängmatta för slappa stunder". Förutom massa textilier finns även pappersdekorationer, glasvaser, metallvaser, bord, fåtölj och vikskärmar. Kolla in vetja!

// Sandra

5 kommentarer:

Sityliv sa...

IKEA är verkligen helt fantastiska! Synd att de har stängt nu, fast banden är ju inte bortplockade ännu. Men jag ska dit, jag är mitt i sommarpysselpyntandet. Tack för tipset och mycket bra överraskningshemlis! Kramar

MammaElva sa...

Hihi, jag var faktiskt där igår och kikade bakom draperier och suktade över band. Är ingen blåperson men såg en hel del jag kunde tänka mig ta hem! :) Ha en fin kväll! //Elin

Paulina sa...

åh så sugen jag blev nu. Får väl pallra mig iväg och klämma och titta lite ;)

Edith och Jag sa...

Så fint det ser ut! Önskar att jag också fick göra så roliga grejer på mitt jobb;) Blir det mycket blått hemma hos dig nu?
Kram Maria

Malin på pastill.nu sa...

Åh vad kul! Exakt vad gör du på jobbet?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...