torsdag 5 april 2012

GLAD PÅSK!

Gula tulpaner får skapa påskstämning hos oss!

Halmkrans i ny tappning



Att julen varar ända fram till påska tog vi fasta på i år! Jag skäms lite att berätta att kransen som jag piffade inför julen hängde kvar ända till igår! Binda en krans av ris funderade jag på ett tag, stod i skogsbrynet med sekatören i handen och kikade efter lämpligt ris, men är glad att jag slog bort den tanken för då hade jag säkert hållit på än. Letade istället i julkartongen och hittade en gammal halmkrans som fick sig en omgång med den vita sprayfärgen, lite blåbärsris och påskfjädrar... Ah, nu är det iallafall påskigt på dörren.

Glad påsk!

Hoppas på sol, lite värme och mys,
Sandra

2 kommentarer:

MammaElva sa...

Vad fint det blev!!
Ha en fantastisk påsk :)
Kram Elin

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Jättefint. Glad påsk på dig!

Kramar Victoria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...