söndag 11 mars 2012

Rött är sött, gult är fult...

Färg...  inte så komplicerat!



Det är så skoj, hittills är det 4 tappra bloggare som hoppat på min utmaning om att blogga om färg! Men jag är rädd att jag har uttryckt mig lite otydligt och skrämt några av er, förlåt! Tanken var att det skulle vara skoj och okomplicerat, du kan skriva om det första du tänker på när du tänker på ex rött. Jultomten, jordgubbar, rosor, favorit kaffekoppen eller om hur du färgade håret knallrött, eller när du somnade i solen och blev RÖD! Nivån lägger du själv, vill du vara med på alla fem inlägg eller bara ett eller två -välj själv!

Men jätteskoj om du vill vara med! Imorgon börjar vi och veckans färg blir röd, nästa måndag är det gult som gäller!

Trevig söndag, Sandra

3 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

Vilken rolig utmaning! tar mig dock inte ann några sådana nu när jag har utmaningar privat så det räcker och blir över! Tusen tack för din kommentar idag och för att du delar med dig!
Så skönt att du kan börja jobba utan att behöva lämna med en gång. Min sambo är hemma den här veckan men sedan börjar allvaret på riktigt nästa vecka! GULP!! kram emelie

Malin på pastill.nu sa...

eller jaha, veckans färg är röd! då har jag ju några dagar på mig att producera ett rött inlägg då :-)

sveas punkt. sa...

Du hinner!! :) Jätteskoj att , du vill vara med, pallöverdraget var jättefint!!
// Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...