torsdag 8 mars 2012

På plats!

Picton på plats!


Check, fixat, första gamla pysslet kan bockas av! För en tid sedan skrev jag att jag skulle göra picton att sätta på leklådorna i Stors rum för att det skulle bli lätt att hitta och städa... Har funderat och funderat men inte kommit till skott, men check! Nu är det klart!
Jag ritade bara förenklade bilder på vad lådan innehåller och klippte ut i kontaktplast, jag valde vit till de vita lådorna och röd till de röda. De röda syns lite dåligt på bilden men det är en stor prick på den första för i den är det så många olika saker, sedan lastbil för att symbolisera stora fordon, ett lok för att symbolisera tågbana. På de vita lådorna är det en såg på lådan som innehåller alla små verktyg, racerbil för småbilar och pusselbit för pussel, ritplatta och maraccas.

// Sandra :)

// Sandra

4 kommentarer:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Fiffigt och snyggt. Det är så mycket roligare med ordning och reda med stil

Kram Victoria

Fiffiga Systrar sa...

fiffigt till tusen! det är kul med förvaring!kram från oss!

Edith och Jag sa...

Hoppas det hjälper så att det blir ordning bland sakerna som du tänkt!
Tänkte föresten på dig och dina chokladbollar idag. Jag åt en sådan där socker och fettfri chokladboll på riktigt och den var faktiskt god;)
Kram Maria

Rebeccas DIY sa...

Ser fantastiskt ut, härligt med pedagogisk ordning och reda. Och fint blev det också! Hos oss är barnens rum fortfarande kaos...
Ha en underbar lördag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...