onsdag 21 mars 2012

Om en liten familj

Familjen under makeover
Familjen före

Den lilla familjen som följde med dockhuset, som jag fyndade på loppis för ett tag sedan, håller på och genomgår en makeover. De gamla kläderna är väck, frisyrerna klippta, lillasyster blev lillebror och mamman blev pappa och pappan mamma. Varför? Mamman var mycket längre... Så kan det ju vara men i vår familj där pappan är 23 cm längre än mamman stämde det inte riktigt. Som synes har jag inte kommit så långt, mamman fick ny frisyr igår och jag har grundmålat allas fötter som jag tänkte förvandla till sneakers och kanske ett par fina vita converce till mamman?! Sedan måste de ju få kläder också... På återseende från lilla familjen!

Hoppas du får en fin dag!
// Sandra

5 kommentarer:

Galenskap och lite allvar sa...

Cool grej du gör. Ska bli spännande att se resultatet. Ja ibland går utvecklingen vidare. Tror att dina nya dockor passar bättre in på 2000-talet. Vi har oxå dessa här hemma och jag kan hålla med dig om att en styling skulle bli ett bra lyft.

Lycka till och ha en underbar dag!
Kramelikram Veronica

MammaElva sa...

Roligt pyssel! Ska bli kul att se resultatet sen. Längtar tills tjejerna bli så stora att de skulle tycka ett dockhus var kul. Annars får det väl bli ett till mamma :)

Ha en underbar dag!
Kram

Jenny sa...

Du är så cool tycker jag som fixar och grejer! Familjen blir säkert jättefin!

Kram!

Malin på pastill.nu sa...

Vilket gulligt litet projekt :-D Ska bli roligt att se hur den lilla familjen ser ut när dom är färdigstajlade!

Sityliv sa...

Jag håller med de andra och tycker det ska bli jättekul att se resultatet. Och det är klart mamman ska ha ett par snygga converse!!
Kram Katarina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...