torsdag 8 mars 2012

Jag är så himla bra...

Dagens devis, bara gör det!


... på att påbörja pysselprojekt! Men tyvärr inte fullt lika bra på att färdigställa... Till exempel så tar jag i sär hela dockhuset för att det ska bli lättare att måla, men istället för att börja måla så börjar jag virka chokladbollar, men när jag gjort två och känner att jag kan det så börjar jag med nästa projekt... Men idag är det dags att komma till skott med pyssleriet, blir ju roligare att börja med något nytt om jag kan göra det fullt ut istället för att det ska kännas som att jag gör det i smyg.

Är du duktig på att färdigställa dina pyssel och idéer?

// Sandra

3 kommentarer:

Zima sa...

Haha! Känner igen mig precis! Jag hittar på och börjar på många pysselprojekt men har liiite svårare att slutföra... :)

Matilda sa...

Jag har så många kreativa projekt i huvudet och som påbörjats men aldrig gjorts färdiga. Både pyssligt och skrividéer. Jag behöver veta att jag kan sitta ner i lugn och ro och göra färdigt det. Att bara dra fram allting för en timme eller två känns inte lönt och därför hamnar det mesta tyvärr på hög för framtiden... En dag ska jag bli bättre på att avsluta mina projekt! En dag...

Malin på pastill.nu sa...

Hahaha, skojar du eller ;-) Påbörja pysselprojekt är ju så himla lätt och roligt och eh.. avsluta dem... är svårare :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...