tisdag 6 mars 2012

Hur det går med vår hall?!

Fortfarande röd men kikar på tapeter...

Midbec blox 46331

Marimekko Ruutukaara

Eco graphic 1551

Marimekko Frekvenssi


Ja, det kan man ju undra... Den är fortfarande hallonröd och lite ironiskt så såg vi att en kulör som var väldigt lik vår hallvägg var årets färg ;) Men vi står fast vid att göra om och lånade i helgen hem lite tapetkataloger. De här tycker vi är rätt skyssta! Vad tycker du?

// Sandra

P.s Stort TACK till alla ni som engagerat er och gett förslag på vad vi ska göra med väggen, fortsätt gärna med det det uppskattas, den här resan är inte slut än!

5 kommentarer:

Mia sa...

Spännande med hallprojekt. Det är ju lite meckigt att fixa i trapphuset men med lång pinne går det lättare.
Gillar marimekko tapeten som ser ut som massor av höghus.

Frida sa...

Jonas och jag röstar för den sista Marimekko-tapeten. Tror den med husen gör sig bättre på en mindre vägg..

sveas punkt. sa...

Jag är nog mest inne på den också, passar mot björkarna som är i lillhallen. Men det här var första svängen med tapeter, fler blir det. Ska det ens vara tapet?! // Sandra

Malin på pastill.nu sa...

Jag gillar den första och den sista, speciellt den sista!!

guldmulten sa...

Hej. hittade just din blogg och här lär jag bli kvar! Jättefin blogg!
Marimekko Ruutukaara har vi som tyg uppspänt på garderobsdörrarna i vår hall och vi är svinnöjda :)
Tycker den är skitsnygg.
Finns bild i min blogg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...