onsdag 14 mars 2012

Fortfarande bra, nästan bättre...

"Poff" så blev det klart?!


Åh, jag är fortfarande så himla bra på det där med att dra igång pyssel... Jag har gjort listor på det som jag vill ska färdigställas, till och med fina bocka-av-rutor! Så idag ska jag ska virka klart den stackars elefanten (kommer ni ihåg Tut-tut, han ska få en yngre tjej att sällskapa med!) som har öron men varken ben eller svans. Dockhuset som jag inte har gjort något mer åt sedan jag tog isär det så mycket det gick, det ligger fortfarande i bitar på bänken i tvättstugan, idag ska jag åtminstone grundmåla det! Det är planen iallafall, sedan får vi se vad mina kompanjoner säger...

Brukar du skriva listor över sådant du ska göra?

// Sandra

3 kommentarer:

MammaElva sa...

Haha! Jag mååååste ha listor om jag någonsin ska få något gjort. Är så virrig och om mig och kring mig att jag mest irrar omkring och duttlar lite här och duttlar lite där.
:)

Så ja! Listor är grejen! :)
Ha en fin dag :) Hoppas du får mycket gjort!
Kram Elin

Edith och Jag sa...

Jag gillar verkligen listor! Ju mer jag har att göra och komma ihåg ju viktigare blir listorna. Det är så skönt när man kan stryka saker efter hand.
Kram Maria

Hildas hem - Sofia sa...

Listor är bra ... jag gör det dock sällan. Jag kämpar för att hålla allt i huvudet, det bästa är när man gör en lista med rutor att bocka i när det är klart - då känner man sig så attans duktig också :)

Jag önskar dig en härlig torsdag!
Kram Sofia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...