söndag 25 mars 2012

Ett rätt men lite upp och ner

Finn ett fel...


När jag skulle fota i Stors rum inför Hemma hos så satte jag bara upp krokarna med dubbelhäftande tejp och hoppades på att mannen skulle vilja skruva upp dem rakt och riktigt lite senare. Nu har det inte blivit så men krokarna har hängt kvar, till igår då jag såg att den röda saknades, tänkte inte mer på det. Blev så full i skratt för imorse så hängde den där, i rätt ordning och allt men bara lite upp och ner!

Som synes så är det grönt som blir nästa veckas färg och Ullabritt har anslutit sig till färgutmaningen, om jag inte missat någon eller räknat fel så är vi nu 13 färgglada utmanare! Så skoj!!

Hoppas du får en solig och fin söndag,
// Sandra

1 kommentar:

CreandoPhoto sa...

Sött tycker jag! Kan den inte hänga kvar så? :)

Tjahapp! Då kör vi grönt då....utmaning det också. Men något grönt blomblad ska jag eventuellt hitta :)

Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...