torsdag 1 mars 2012

Det här med hemma hos...

Litens rum står på tur!

Precis såhär såg det väl ut för några veckor sedan?

Ett kakmonster har stökat till?

Garage? Vet inte vad men man behöver inte vara prinsessa för att märka det!


Ibland när man ser "Hemma hos..." reportage i tidningar så undrar man ju om det verkligen ser ut så, eller är det inte lite överstylat och photoshopat?! För att Citera (inte ordagrant men ungefär) Henrik Schyffert från Ljust och fräscht "...-Man ser mamman i familjen suddig i förgrunden med en tallrik fullastas med lime...." Men för egen del kan jag bara säga att -Nej, hos oss ser det precis ut som på bilderna varje dag... Eller?! Imorgon är det dags igen och då är det lillebror Arvid som får visa upp sitt rum, välkommen!

// Sandra

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det gör det faktiskt Sandra!!!/Malin

Stina Glaas sa...

Vad fint ni har det, säger jag som har ett hem som inte skulle hamna i en tidning om vi ens försökte muta någon. Haha!!

Kul att du gillade mitt pyssel. Ska bli kul att se hur ditt blir! :-)

Edith och Jag sa...

Tycker inte att det ser så stökigt ut. Jag känner ett och annat kakmonster som kan ställa till det värre än så ;) Du skulle se vår köksbänk och hall just nu. Verkar som om hela familjens samling av saker, väskor, lappar och annat ska samlas precis där.
Kram Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...