måndag 6 februari 2012

En vanlig måndag

Lite färg sätter guldkant på dagen?

Idag på morgonen förvandlades vårt matrum till "Salong La mama". Med kex, glassmuta, kritor och ritbok och så har pojkarna har blivit klippta, hjälpligt iallafall, så att de ser lite lagom välvårdade ut. Min lugg skulle också behöva klippas men det görs bäst på egen hand med spegel och ordentligt ljus. När jag rotade runt i badrumsskåpet efter saxen hittade jag lite färgglada godbitar, kanske ska boka mig en tid på "Salong La mama" vid pojkarnas sovtid också?

Hur gör du för att få extra energi så här i början på veckan?

Ha en fin dag
// Sandra :)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag har ingen extra energi i början på veckan så får du några bra svar får du gärna tipsa dom vidare =)

Kram

Edith och Jag sa...

Energinivån är sällan på topp en måndag tycker jag. Här har vi myst med en mumsig smoothie med massor med frukt till kvällsfika. Ger kanske mer energi inför tisdagen.
Kram Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...