måndag 27 februari 2012

Årets bokrea


Tung, snabb och faktaspäckad litteratur!


Det blev en tur ner på stan idag. Jag hade planerat för pulkaåkande, snölek och fräkne odling i det fina vädret men så plötsligt hände det, vi fick en tid på vårdcentralen för att kolla upp Litens rosslande hosta. Allt var i sin ordning. Vi kikade lite på bokrean och det blev en del fynd, men inte en endaste liten bok till mig men väl en hel del "tung" litteratur till Stor.

Har du fyndat på bokrean? Något att rekommendera?

Ha en bra dag
// Sandra :)

1 kommentar:

Edith och Jag sa...

Åh så mycket härlig läsning Stor har att se fram emot! Jag har inte varit på någon bokrea och har därför inga tips att ge men beröm för fotot på den utblommade tulpanen vill jag gärna ge. Superfin! Och appropå "ljust och fräscht" så är det definitivt min melodi ;)
Kram Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...