onsdag 25 januari 2012

Något blått...

Blå och grå nystan...

... som väntar på att förvandlas till...

... en mössa först och främst!

Har blivit så sugen på att sticka, så idag gjorde jag slag i saken och inhandlade lite nya nystan. Så tanken är att jag ikväll ska sitta i min favoritfåtölj och börja förvandlingen från nystan till... jag tror jag börjar med en mössa till mig själv. Har sett en fin beskrivning på dropsdesign som min kära syster tipsade mig om!

Vad skulle du vilja sticka?

Trevlig kväll, Sandra

2 kommentarer:

Edith och Jag sa...

Hoppas att du får en mysig stickstund i favoritfåtöljen. Blir lite sugen på att plocka fram garn när jag ser din bild. Ser i ditt förra inlägg att du skriver om bloggvy. Vad innebär det?
Maria

sveas punkt. sa...

Hej Maria!
Du registrerar dig på bloggvy för att få fler besökare till din blogg. I och med att du länkar till bloggvy så kan dina läsare hitta andra liknande bloggar liksom andras läsare har en chans att hitta till din. Det är gratis att vara med men man har möjlighet att mot avgift lyftas fram lite mer i rampljuset. (det är iallafall så jag har tolkat det)
//Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...