fredag 27 januari 2012

Har man lovat så har man...

Trassel...

Men ibland trasslar det till sig... Ursäkter är så tråkiga men en förklaring då, till att det utlovade "Hemma hos..." kommer tidigast ikväll efter läggning av barnen. Mannen är bortrest = Det är jag som skottar snö, lagar mat, diskar, leker, städar och sköter barn. Liten är sjuk, hostig, vill bli buren hela tiden och sover dåligt = Min "rast" utgick igår kväll. Idag på dagen då de faktiskt sov så gick rasten åt till snöskottning... Lite fredagsmys med grabbarna och sedan hoppas jag på en lugnare kväll, så ska jag nog hålla vad jag lovat! ;)

Mysig fredag!
// Sandra

1 kommentar:

Helén sa...

Hahaha självklart kommer jag ihåg 1 september 1987.
Vilka idéer man kan komma på, men jag har för mig att vi var ganska påhittiga :)

Vad kul att se din blogg du är lika pysslig och händig som förr.
Självklart kommer jag tillbaka du finns numera upplagd som direkt länk i min blogg :)

Trevlig helg!!

Kram H

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...