tisdag 10 januari 2012

En olycka händer så lätt

Ändå rätt vacker i all sin trasighet

Det är ju som sagt vardag som gäller igen, och idag var det dags för stor att gå till dagis igen efter några veckors ledighet. Medan jag for omkring och plockade ihop vantar, overall, extrakläder, gosedjur... så -P A N G !! Tänkte inte riktigt på att liten under dessa veckor lärt sig att krypa, resa sig och har rätt långa armar och behöver påpassning mest hela tiden. Det som sa P A N G ner i skifferplattan framför öppna spisen var en av mina fina iittala ljuslyktor :( Men det är väl så det är, lite svinn får man räkna med! Har ju några ljuslyktor kvar...

Har du något som du samlar på/har en tendens att aldrig få för mycket av?

Mysig tisdag på er
// Sandra :)

2 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Aj, aj! En olycka händer ju så lätt när man har lite för bråttom.

Om jag har något som jag samlar på? Haha, ja, det har jag. Jag har mina gamla trästolar som jag tycker att jag aldrig kan få för många av ... fast min man tycker annorlunda :)

Jag önskar dig en fin kväll!
Kram Sofia

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Hmm, jag samlar på tidningar, trälådor och glada minnen :) ..

Du har en sak inne hos mig förresten!

Kram Victoria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...